aysegulg Merhabalar dogumumdan once suni sanci verilmisti ama sanci etkisini daha gostermeden sezeryana girmek zorunda kaldim. Ameliyat sonra cok siddetli kramplarim oldu acaba suni sancidan dolayi olabilir mi ?
Belcim30 aysegulg ben normal doğum yaptım ama üşümüş olabilir misin büyükler der ya sırtını ayagını başını sıcak tut dye belki gerçekten üşümüşsündür
dikkatbebekvar aysegulg ben de 3 4 saat suni sancı aldıktan sonra sezeryana girdim cok sancı cektim ameliyat sonrası aklıma benim de suni gelmişti. Ama verdikleri serum da rahmi toparlarken samcı yapıyomus oyle demişlerdi.
aysegulg Belcim30 üşumeye firsat kalmadi ki ameliyattan 1 2 saat sonra oldu . Yazin olmustu dogumum da
aysegulg dikkatbebekvar kramplar kasik bolgemde degildi kaburgamin altindaydi ve cok siddetliydi ust uste 6 7 kez geliyodu
Caydanlik Rahim toparlandıgi için sancılar oluyormuş bendede olmuştu ara ara yaklaşık iki saat sürdü çok şiddetli şekilde. Ama sadece son doğumumda yaşadım bu ağrıyı nedendir bilinmez 🙃
dikkatbebekvar aysegulg aynen onu da hissettim ben de cok kötüydü. Sanki bebek daha dogmamıs da kasılmalar hissediyo gbiydim