
Kızlar annem yaklaşık 2 senedir ürtiker çekiyor ancak bu zamanlarda çoğaldı ilk küçük kabarcıklarla başladı sonra büyüdü doktorları bizim gördüğümüz ürtikerin en şiddetlisi dediler özellikle stres zamanları çkıyor bu sefer çıkanlar gördüğünüz gibi içleri mor. Bir sürü ilaç kullandı ama yok geçmiyor iğneler vuruluyor yine aynı. Lütfen bi çözüm bilen yazsın doktor önerisi varsa onu da alırız İstanbul’da.