Dilruba_1 hayır tam tersi akışı daha hızlı. Onun açıklığı kesik şeklinde, biberonunki gibi nokta değil. Benim kızım daha büyük seninkinden ama şöyle söyliyim, geçen hafta biberonun en hızlı ucuyla bile içerken biberonla kavga ediyordu, tokat filan attı biberona 😃 ertesi gün bu suluğu aldım rahat etti, şimdi kendisi de tutup içiyor.