Arkadaşlar merhaba 6 ay aşısından sonra bebeğim ishal oldu çok sık kaka yapmıyor fakat sulu ve kötü kokulu gazlıda yapıyor alerjimiz var zaten alerjik mama kullanıyoruz (evolviarp1den 2 ye geçtik )aşıdan önce bebeğimin ağzına bişey damlatmıştı hemşire ondan olabilir mi veya aşıdan sonra olabilir mi böyle bir yan etki yada benzer durum yaşayan var mı şimdiden teşekkür ediyorum 😊