Ben de ne evlenince ne oğlum doğunca kuran okutmadım evimde, çok istiyorum. Sünnetini de yaptırdık ama hep bir şey çıktı ya ben hasta oldum ya oğlum hasta oldu ya kayınvalidemler memlekete gitti ya annemler gitti filan derken erteledim de erteledim. Şimdi de dediğiniz gibi hastalık kol geziyor, napsam bilemiyorum. Ama şuna eminimki gelene evde maskeyle dur diyemem, o da sağlıksız bir şey. Öyle yapacağıma ertelerim daha iyi.