Atahan__ Sevgili arkadaşlar merhabalar Oğlumun doğum gününü dışarıda güzel bir mekanda kurtlamak istiyorum. İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz şık ve temiz mekan var ise paylaşırsanız sevinirim 🌺