Senem_sygl01 evet ilk zamanlar telefonda pıs pıs açık kalırdı öyle dalardı sonra onu kestik sonra el tutmak istedi hep elimi tutardı ve sonra kendısı onu bıraktı tutmak istemedi artık 1-1,5 aydır sadece yatağına bırakıyoruz ve uyuyor emzik var ama onu da uyuyunca atıyor . Direkt hiçbiri kendısı uyuyamaz ufacıkta olsa destek bekliyor bebekler ama bu destek hem bebegı güvende hissettirecek ama aynı zamanda anneyi yormayacak bir destek olmalı işte saçlarını okşamak yanına uzanıp elini tutmak gibi bizim tamamen kendisinin uyuması için 5 ay falan gectı ama ben asla o günden beri ayağımda sallamadım ve verdiğim destekler beni yoran destekler degıldı :) siz de böyle yapabilirsiniz :)