Kızlar bugün hastanedeydim çatlatma iğnesi oldum 13 gün önce kontrolüm vardı doktor var gibi dedi ama bilemiyorum kanda bakıcak oda pazartesine kaldı Cumartesi olduğu için ama benim 4 gündür sadece tuvalette olmak şartıyla lekelenme gibi kanama oluyor sizce hamileliktenmidir yoksa adetmi midir bir fikri olan varmı ??