Biz batıdayız da noldu çocuğum azdaha ateşten havale geçircekti bugün artık dayanamadım poliklinik kapısına gittim doktor bekledim boğazını açmasıyla kıpkırmızı çok kötü boğazı enfeksiyon hemen antibiyotik yazıcam başka türlü geçmez dedi iki gün daha kontrol et ilaçlarla ateş düşmezse gözetim altında yatışı yapılması lazım dedi ne yap et başka doktora götür acilde artık bakmıyorlar zaten hepsi pratisyen uzman sadece yatışı dolanıyor