MinelAskEla kızlar 14 aylık bebeğim şimdiye kadar hep dalin sıvı deterjan kullandım ama 20 yıkama da bitiyor hep neredeyse her ay alıyorum şimdi fiyatı artmış . Siz ne kullanıyorsunuz acaaba ?
Asyaveannesi04 MinelAskEla ebebek kendi ürünü baby me kullanıyorum 11 aydır çok memnunum indirimde stokladım sürekli
ece_arel MinelAskEla benimkide 9 aylık e bebek markasını alıyorum artık bizde uni baby kullanıyorduk her gün birşeylerini yıkıyorum 2 hafta Bİle sürmüyor bitmesi uni baby 109₺ olmuş baby mi alıyorum mecburen 70₺ Deterjanı 40 TL yumuşatıcısı
Bugleminannesii MinelAskEla dalan granül sabun kullanıyorm sizin aldıklarıniza göre nasıl fiyat bilmiyorum rossmanda en uygun satılıyor
Menekkse Bayancorek merhaba, ben de dalan kullanıyorum. Bebeğiniz kaç aylık? Kaç aylık olana kadar kullanmayı düşünüyorsunuz? Ben de memnunum ama farklı marka denesem mi emin olamadım ☺️
y_irmakSu Bugleminannesii bende de var ama kızımın kaka lekelerini (afedersiniz) hiç çıkarmadı . Siz kaç dereceyle ,nasıl yıkıyorsunuz ? Çünkü elimde kocaman 2 paket var öyle duruyor maalesef
Asyaveannesi04 MinelAskEla evet o ürünü kullanıyorum ama ben geçen sene baya stok yaptım indirimde 27tlye almıştım ara ara indirime de giriyor ve 2.si %50 oluyor
Bugleminannesii y_irmakSu kaka lekesini beyaz sabunla citileyip atıyorm. Bide ebebegin baby me leke çıkarıcısından sıkıyorm . Tek başına hiç bir deterjan çıkarmaz bence kaka lekesini sabunla citilemezsem bile baby me leke çıkarıcı sıkıncada çıkıyor lekesi
y_irmakSu Bugleminannesii aynısını yapıyorum hatta delirip 90 derecede yıkıyorum öyle birebir çıkmıyor leke. Baby me leke çıkarıcı güzel ondan da kullanıyorum. Bir arkadaşım çamaşır suyuna basıyorum sonra 40 derecede yıkıyorum dedi birdi de onu mu denesem diye düşünüyorum. Leke görünce çıldırıyorum