Merhaba anneler kızım 3 aylık oldu 2 haftadır kakasini zor yapiyor bazen 5 gun bile sürebiliyor ıkınıyor sürekli ,sütüm çok az çoğunlukla mamayla besleniyor.sağlıkocahndaki hemşire fitil önerdi aynı sorunu yaşayip kullanan oldu mu ya da bir öneriniz var mı.🙏🏻
(Sabaha kadar zor uyutabiloyorum rahatsizligi genelde aksam basliyor fitil yardimci olur mu?)