findiklibadem canım benim kızımda aynı şekilde o aylarda bölük pörçük bi gece uykusu yapar gündüzleri hayatta uyumazdı. Memede bazen uyurdu ama o da yarım saat falan. Günde toplasan 8-9 saat uyuyordu. Gazlı ve huysuz bir bebekti o yüzden ne yaptıysam uyutamıyordum. Doktorum genel gelişimi iyi olduğu için önemsememişti. Eğer gelişimi normal sağlığı yerindeyse korkma bence. 4 aydan sonra düzeldi bizim.