nazan34
gerçekten sıkıldım. posta tıklarsın dönüp durur bekle bekle açmaz. forumlara tıklarsın dakilarca bekle açmaz. konuya yorum yaparsın birşeyler ters gitti der.valla artık alternatif uygulamalar aramaya başladım.bu kadar işkence bir uygulama olmaz. iyi bi yazılımcı bulup şu konuyu halletmek çok mu zor. sonuçta para da kazanıyorsunuz reklamlardan vs.
nazan34
gerçekten sıkıldım. posta tıklarsın dönüp durur bekle bekle açmaz. forumlara tıklarsın dakilarca bekle açmaz. konuya yorum yaparsın birşeyler ters gitti der.valla artık alternatif uygulamalar aramaya başladım.bu kadar işkence bir uygulama olmaz. iyi bi yazılımcı bulup şu konuyu halletmek çok mu zor. sonuçta para da kazanıyorsunuz reklamlardan vs.
Glitter
Iki post okuyorum geri akalana girmiyor o da sansliysam forum komple acilirsa. Cunku gun boyu forum acilmiyor bile. Arama kismi ise hic bir sekilde calismiyor. Durup dururken de ekranda hata mesajlari cikiyor. Cok can sıkıci olmaya basladi
Glitter
Iki post okuyorum geri akalana girmiyor o da sansliysam forum komple acilirsa. Cunku gun boyu forum acilmiyor bile. Arama kismi ise hic bir sekilde calismiyor. Durup dururken de ekranda hata mesajlari cikiyor. Cok can sıkıci olmaya basladi
Glitter
Iki post okuyorum geri akalana girmiyor o da sansliysam forum komple acilirsa. Cunku gun boyu forum acilmiyor bile. Arama kismi ise hic bir sekilde calismiyor. Durup dururken de ekranda hata mesajlari cikiyor. Cok can sıkıci olmaya basladi
Glitter
Iki post okuyorum geri akalana girmiyor o da sansliysam forum komple acilirsa. Cunku gun boyu forum acilmiyor bile. Arama kismi ise hic bir sekilde calismiyor. Durup dururken de ekranda hata mesajlari cikiyor. Cok can sıkıci olmaya basladi
Glitter
Iki post okuyorum geri akalana girmiyor o da sansliysam forum komple acilirsa. Cunku gun boyu forum acilmiyor bile. Arama kismi ise hic bir sekilde calismiyor. Durup dururken de ekranda hata mesajlari cikiyor. Cok can sıkıci olmaya basladi
Glitter
Iki post okuyorum geri akalana girmiyor o da sansliysam forum komple acilirsa. Cunku gun boyu forum acilmiyor bile. Arama kismi ise hic bir sekilde calismiyor. Durup dururken de ekranda hata mesajlari cikiyor. Cok can sıkıci olmaya basladi
Askmeyvesininannesi
Bence bu programı kaldırın silin yokedin
Yeni uygulama yapın
petitehatunn
Acilen bir yazılımcı bulup forumu düzelttirmeniz gerek yoksa patır patır kullanıcı kaybedeceksiniz.
iki konu okuyamıyoruz. yorum desen zaten yapamıyoruz. Arama desen ohoo o artık bir lüks...
Ne zaman tam olarak düzeltmeyi düşünüyorsunuz?
tarih verin de ona göre girelim biz de.
Forum hata veriyo ama Maşallah reklamlar gayet aktif😒
Gunselin_annesi19
adm boy kilo bölümü calişmiyor. Sinir oldum ya. En lazim olan anda çalışmıyor. Lutfen ona el atin
Gunselin_annesi19
adm boy kilo bölümü calişmiyor. Sinir oldum ya. En lazim olan anda çalışmıyor. Lutfen ona el atin
Gunselin_annesi19
adm boy kilo bölümü calişmiyor. Sinir oldum ya. En lazim olan anda çalışmıyor. Lutfen ona el atin
Gunselin_annesi19
adm boy kilo bölümü calişmiyor. Sinir oldum ya. En lazim olan anda çalışmıyor. Lutfen ona el atin
Yldzlh
Malesef daaha da berbat forumlara cevap yazamıyorum okuyamıyorum böyle giderse silmek zorunda kalacağım
Yldzlh
Malesef daaha da berbat forumlara cevap yazamıyorum okuyamıyorum böyle giderse silmek zorunda kalacağım
Minikcivcivim
GİREMİYORUM !! Kaç gün oldu şuan girdiğim ilk fırsatta da bu yorumu yapıyorum, tabi yorumumu gönderirse!
😤😤😤
Rmysaaydin
Uzun zamandır bekliyoruz ha düzelir ha düzeldi diye ama düzeleceği yok sanırım sileceğim bu gidişle
Rmysaaydin
Uzun zamandır bekliyoruz ha düzelir ha düzeldi diye ama düzeleceği yok sanırım sileceğim bu gidişle
Biricikask
adm bu foruma neler oluyor? Daha once girmek icin firsat kollardim simdi bi girince pisman oluyorum aradigimi acmiyor baska birinin sorusuna tikliyorum acilmiyor bi de bu opps lar artik bana ops dedirtti ne zamn duzeleck bu durum bunu yazarken de yetkiniz yok diyor daha once boyle degildi