Kızlar bebeğim 3 aylık ve 3 aydır benim göğsümde her emzirmeden sonra aşırı batma ve ağrı oluyor ve göğsümün ucu bembeyaz kesiliyor. Araştırdım biraz kan akışı yavaş olduğu için oluyormuş. Ama tam bir tedavi yöntemi bulamadım doğal yağ sürmek ve kol egzersizi dışında. Hepsini yapıyorum ama yok düzelmiyor. Bunu yaşayan ve atlatmam için bir önerisi olan var mı?