Kızlar merhaba. Sezeryan doğum sonrası bacak ağrısı yaşayan var mı? Sol üst ön bacak da kas ağrısı gibi değişik bir ağrı var özellikle akşamları oluyor. Birde ayağımın altında iğne batması gibi uyuşukluk var. Yaşayan var mı doğumla alakalı mıdır? Cevap verirseniz çok mutlu olurum