Kızlar 15 gün bebeğimi emzirdim ama sonra
Çok ağlamaya başladığını gördüm
Bide benim çocuğum maşallah uykuya çok düşkün uyuyamamaya başladı
Sütüme baktım bembeyaz rakı renginde geliyor
Doymadığını düşündüm ..
Mama verdim ben emzirdikten sonra
Mamayı yedikten sonra ağlaması kesildi ve güzel bi uyudu yavrum
Doktor mama verdiğim için kızdı iyimi yaptım bilmiyorm ama doymadığını düşünüyorum