Sevvalacat karanlıkta uyutma taraftariyim elbette ama daha 1 ay 13 gunluguz bazen emince kusabiliyor , yan yatirdigim icin dönmeye calisiyor ağızı burnu kapanmasin diye , kusunca bozulmasın diye sürekli bakiyorum cunku . Ama zamanla karanlıkta yatacak . Suanda da gece lambası yanıyor ama yüzüne vurmuyor arka tarafında kaliyor sadece odayı azcik aydınlatıyor ama yüzünü görebiliyorum kizimin.