Violeta22 bende 3 aylıkken sürdüm sarımsakları gelmesin sadece yağını sürüp çorabını giydirin ama 20 dk sonra kontrol edin alerji olması bakımından ayağının altına bakın birşey olmaz ama yine de bakmakta fayda var. Ben gece sürdüm ertesi günü öksürüğü kesildi çok şükür darısı size Allah şifa versin