balkizannesiiiii Kizlar dun aniden bi bogaz agrim baslabi bugunde ates eslik edince doktora giittim inluenza salginina yakalanmissin dedi bi kaç ilaç verdi ama yerimdrn kalkamiyorum atesim de 39.1 ne yapsam cabuk gecer ya bi akil verin bebegimde var ona gecsin istemiyorum 🥺
Tutikoo balkizannesiiiii aman deym dkkat et ellerini sğrekli sabunla maske tak bebegi öpme evi havalndır sürekli parol ic sende .. benn bebegşm neler cekti 1 hafta öksürerek ıkı aylık daha on gunde zor atlattı ablasından bulastı bebegime aman dkkat
ikizerkekannesi balkizannesiiiii test yapıldımı dün bizde gittik çocuklara test istedi negatif çıktı şuan ki grip çok ağır geçiyor domuz gribiyle karışıyor ailecek perişan durumdayız bizde
Ceyda_48 balkizannesiiiii bende öyle oldum geçen hafta bebeğime de geçti maalesef gerçekten çok ağrılı bi hastalık Bıl bol mandalina ye limon sık iç bebek hasta olunca daha kötü oluyor
zeynosunannesii balkizannesiiiii İki haftadır kivraniyoruz benim bogazlarim berbat kız perişan oldu 13 aylık. İnşallah geçsin artık
bluem esimde icerde sizin gbi cok kotu smdi hastaneye gdecek oglen gitti 300 kisi vardi dedi her yer kiriliyor caresi ne bizdebilmiyoruz
bluem balkizannesiiiii suan hastneden ciktim acil fulll cocuk yanakalr agz burun kipkirmizi ates icindeler salgin var antibiyotik yaziyorlar herkese virusun etkileri sonra cikarsa azalmasi icin dedi doktor
puffthemagicdragon Resverol isimli bir takviye var. Doktorunuza sorup deneyebilirsiniz. Zerdeçal, zencefil karışımları da bogaziniza iyi gelir. Viral enfeksiyonlar maalesef çok zor, bağışıklığı güçlendirmeye odaklanmanız gerek…
puffthemagicdragon balkizannesiiiii oğlum 23 aylıkken doktorum izin vermişti. Siz danışıp öyle kullanın.
Babym_56 balkizannesiiiii maske takin cnm gecmis olsun hastalik evde birinde olsugu zaman illaki baskalarina da geciyor umarim gecmeden atlatirsiniz rabbim sifa versn