Zeynosileannis Kadinlar gerçekten çok günah ya kendim için diyeyim hamileliğim felaket geçti doğumum çok sordu sayisizca dikiş atıldı bebeğim kuvezde kaldi 10 gün dikişlerim açıldı tekrar dikiş atıldı yani daha neler neler çok zorluk çektim tekrar ayni psikolojiye girmek istemiyorum