Hasanzemzem Ayni sekilde benimkide bugün olacakti olmadi 7 bucuk aylik bebeğim var benimde olmassada hayırlısı bakalım
Hasanzemzem Hasmeftun normalde duzenli bir sekilde olurdu 40 im ciktiktan 1 hafta sonra okmaya baslamisti adetim 1 hafta geciktigide oldu 3 4 gun erken olduguda olmustu
Prnsesannesii Hasmeftun doğumdan sonra hep düzenli oldum erken bile oluyordu bu ay öyle olmadı ama emziriyorum belki ondan gecikme oluyodur. Aşırı mide bulantısı yaşıyorum kac gündür bende korkuyorum ama teste çıkmadı
Prnsesannesii Hasmeftun benim de 2 gun geçiyor ama korunuyoruz karın agrısı çok fazla inşallah bende olurum😂
Hasmeftun NoOne Aynen öyle valla çok şükür isyan etmiş gibi degilde hamile olmayı bekleyen bir sürü insan var rabbim onlara nasip etsin inşallah olmaynalata isteymelere versin
hayal_perest Hasmeftun ya arkadaşım şöyledir 1 hafta 10 gün geçse tamam diyecem de. Bugün olmadıysan bekle bakalım bi. Hayır burda neyi öğrenmek istiyorsun yani onu anlamış değilim. Hamilesin (!) deyince de tövbe de diyorsun. Ne alaka???
Hasmeftun hayal_perest ne bu sinir kendine gel nasıl bir psikoloji olduğunu bilmiyorsun rahat yorum yapmak güzel tabi olumsuz yorum degil senin vurucu yaralayıcı bi yorum direkt hamileisn yazdigindw ne dememi bekliyosjn olmasini istediğim bise mi?