Hanımlar merhaba. Kızım 16 aylık. Ayaklarında yaklaşık 30 derecelik içe basma problemi var. Doktor özel yapım ortopedik ayakkabı verdi. Sorduğumuz bazı medikaller ayakkabının ağır olduğunu bebeğin ayağını zorlayacağını adımlarının yavaşlayacağını söyledi. 2 yaşa kadar bekleyin dediler bazıları da tam tersi erken önlem alın o kadar ağır değil dedi. Aranızda kullanıp fikir sahibi olan var mı?