Doktora götürdüm bugün serum fizyolojik ve calpol verdi. Burnundan koyu koyu ifrazat geliyor doktor korkulacak bir durum yok dedi ama aşırı huzursuz o yüzden endişe ediyorum sizler bu dönemi nasıl atlattiniz. Bu arada bebeğim hastaneden yeni çıktı dört gün fototerapi aldı. Çıplak vaziyette iki saatte bir teslim ettiler ve hastane soğuktu. Oradan usuttu yavrum. İnşallah bir an önce düzelir 😷