Bebegım ıkı aylık evolvıa ep kullanıyoruz mamayla beslenır alerjısı oldugu ıcın rp mama kullanıyoruz. Bu ara fazla osuruyor ve cok fazla agır bır kokusu var kakası ve gazının. Bunu yalayan oldumu? Sebebı farklı bır sey mı dıye düşünüyorum. Agır koku tüm evi saracak kadar