arkadaslae oglum 2 yasinda ve kelime hazinesi yok tel tük iyice zorda kalinca sayili kelimeleri kullaniyo al ver su gibi. bizde hata cok var tv bakittim fakat cevredeli insanlarla iletisim kopmaya basladi ciddiye almiyodu yabancilari yemek yerken kalkip tv ye gidiyordu artik bunu kestik sabah aksam yarim saatlik bakiyor artik. acaba dili ne zman cözülür gün icinde degisik aktiviteler oyunlar veya disari cikariyorum fakat cevremiz fazla yok yeni tain olduk ve isin üzücü tarafi oglum dogdugundan beri düzgün cocuk görmedi arkadasi yok yasitlarini gördü mü de iletisim kurmuyo yanlarina gitmiyo nasil ne yapabilirim ( krese sordum calismadigim icin cok kücük saglikli bulmadilar en erken 3-3.5 yas diyolar )