papatya_1125 Umayinannesi21 memnun kalmıştım ben.bitene kadar kullanmıştım.hem ilaç değil hem barsak düzenleyici ☺
Olimbonii Umayinannesi21 evet memnun kaldim hem gazına iyi geliyor hemde bebeğimin bagirsak sorunu var bağırsaklarını düzenliyor ikinciyi siparis ettim simdi
Umayinannesi21 huzunkovankusu benlm bebeğim 4 buçuk aylık hala gaz sancıları var ve kakası hafif sümüksü doktor düzenleyici olarak verdi inşallah iyi gelir bize de
Umayinannesi21 papatya_1125 bize de o yüzden verdi doktorumuz 4 buçuk aylık hala gazlı bir bebek bir de diş çıkarıyor kakası sümüksü olduğu için verdi
papatya_1125 Umayinannesi21 anne sütü alan bebeklerde olur bu ☺siz bir süre ağır yemekler ve özellikle çay yani aristirmaliklari kesin.protein alerjisi yoksa protein ağırlıklı beslenip.laktozsuz kefir içebilirsiniz. Gaz için de tuvalet iletişimi yazın you tube a link atamıyorum.
Kubra123456789 Bizde kullanıyoruz çok memnunuz. Ama fayda etmesi için her gün aynı saatte hatta mümkünse aynı dakka da verin. Benim telefon alarmı saat 5 e kurulu hemen veriyorum çok rahatlatti bizi
Sadiyekrc Bende bebeğime kullanıyordum ama kabızlık yaptı bugün 6.gün kakasını yapamadı ama kabız yapmasaydı gerçekten cok iyi bi probiyotik