Mavininyuztonu rüya gibiydi doğumum💕🤩
sabaha karşı 4 te suyum geldi, doğuma çok hazırlamıştım kendimi; eğitimler aldım, perine masajı yaptık,diyet,pilates vs.
Sakince sabahı bekledik, duşa girdim… Hastaneye gittiğimde 3 cmdi. Öğleden sonra 7-8 cm oldu. Bu arada doğuma girmesi için doula da tutmuştuk. Onunla ve eşimle beraber nefes egzersizleri yaptık, duş aldırdılar, masajlar yaptılar. Derkeen akşam 6 da oğlum kucağımdaydı. Hem de sıfır kesi, sıfır dikiş😍 çok emek verdim böyle olması için çok şükür oldu da🙏🏻
Doğar doğmaz kucağıma verdiler, kordonu babası kesti, doğumhaneden çıkarken de babasının kucağına verdiler. Tüm tıbbi işlemler doğumdan bir saat sonra yapıldı. Özel hastanede doğum yaptım ve özellerde sezaryen oranı %80lerde şuan. Yeter ki doktorunuzdan ve hastanenizden talep edin ve emek harcayın, anne ve bebeğe saygılı doğumlar için ne yazık ki ülkemizde çok çaba sarf etmek gerekiyor ama yavaş yavaş oluyor artık inanın😍