Çok şükür ateş yok gece falan öksürüyor. Burnu da tıkanmıştı ama açıyorum serum fizyolojisiyle. Öksürük için ne yapabilirim göğüs balsamı falan satılıyor onlar hakkında bir bilginiz var mı. Bir de şey duymuştum zeytinyağını içine sarımsak rendeleyip bir gece bekletip bebeklerin ayağının altına sürüyormuş gece çorap giydirip öyle uyuyor.