Sila_12 canım ben koymayacam diye çok konuştum alamdımda . Ama kayınvalidem görümcemin yürüteçine oturttu baktım çok sevdi bende eve getirdim koydum. 8 aylıktan fazlaydı koyduğumda. 3 ay bindi. örümcekle rahat oluyor bebek bakması evet, ama biraz geç yürüdü bizimki. Örümceği bırakınca emeklemeyi öğrendi arkasından da yürümeyi.