Allah’ım su tv telefondan biktimm artık oğlumla oyunlar oynamak istiyorum evde halka geçirme,toplar arabalar vs var ama hiç dkkatni çekmiyo 3 5 sn sdce sonra kalkiyo hamur oynataym diyorm hamura hıc elleyemiyo bu nalet 2kiliden kurtulmam lazım bide emzirmeyi de kestim oyuzden bunalım da bide 😭aklı hep telefonda Tv açıkken bakiyo da ama telefon arar evde hep 😭lütfen bı akıl verin ben kendim telefon la oynamayı sevmem pek fazla istiyorum oğlumla oyunlar oynayalm ama yok 2 dkkada sklyo aglio aklı telefina gidiyo