İlk olarak kızıma 13 aylıkken vermiştim klasik pişpiş patpatla uyku öncesi rutin oluşturarak ilk günler zor oldu direndi zamanla alıştı şuan 3 yaşını geçti hala kendisi uyuyor. Oğluma 7 aylıkken aynı şekilde denedim loş odada pişpiş sesi sırtına masaj patpatla mayıştırdım tabiki direndi ağladı sakinleştirip devam ettim oda alıştı ama 8 aylıkken dişleri çıkınca bozuldu düzen. Şuan 18 aylık 6 gün oldu başlayalı aynı yöntemle devam ediyorum günde tek uykuya düştüğü için direnemiyor sadece dün geceyi anlatayım. Saat 9 gibi karnı doyurup altını alırım uyku tulumu giyer loş ışıklı odaya geçeriz beşiğine koyarım uyku arkadaşı yaptım ayıcık onu veriyorum. Bazen kalkıp dikiliyor şşş deyince geri yatıyor sırtına patpat yapıyorum masaj seviyor mayışıyor. Günde tek uykuya geçtikten sonra gece uyuma süresi uzadı. Gece beslenmesi devam ediyor bu konuda çok inatcı mecburen besliyorum 🙄uyku ve eğitim konusunda sormak istediğiniz varsa cevaplabilirim 😇