Denizpasam Merhaba kızlar, marka olarak önerilerinizi bekliyorum. Nike Adidas gibi markalar mı tercih edilmeli yoksa vicco gibi mi? Kullandıklarınızı yazarsanız sevinirim.
Deletedmom277 Denizpasam skechers tercih ettim ben. Vicco markasını biliyorum ama almadığım için deneyimleyemedim o yüzden bir fikrim yok. İndirime çok giriyor markalar ben 300 küsürlük ayakkabıyı 120 tl’ye alıyorum . Adidas’ın ayakkabısı da güzel nike almadık.