yagizinannesiiiiiiiiii Emzirdigim icin ilaç içemiyorum geberiyorum ağrıdan iki ayağım birden öneriniz var mı neler yapabilirim 😔
mehmel54 yagizinannesiiiiiiiiii hiçbir şey geçirmiyor malesef. Ben emzirmiyorum ilaç ve iğne kullanıyorum ama hepsi saatlik. Kilonuz varsa zayıflamak en önemli çare. Onun dışında hareketlerinize de dikkat etmeniz gerekiyor.
Minnakkk yagizinannesiiiiiiiiii malasef hic biley iyi gelmiyor😒 benim hem fıtıgım var hem de lordoz um artmıs bel cukurun normale göre fazla ve inanılmaz agrı yapıyor. İlac ta veremiyorlar emzirdigim için egzersiz yap diyorlar cocuklardan hal mi kalıyor da egzersiz yapacagım
yagizinannesiiiiiiiiii mehmel54 çok zayıfladım 43 kiloyum 😔 fizik ise yarar mı ? Sizinde ayaklarınıza vuruyor mu
mehmel54 yagizinannesiiiiiiiiii hemde çok vuruyor bazen hissetmiyorum bile. Fizik evet işe yarar ama fiziğe gidip ağır kaldırır ve kendine dikkat etmezsen ağrın daha da artar.
yagizinannesiiiiiiiiii mehmel54 iki ayağımda ağrıyor seninde öyle mi evet uymam lazım bebeğim de 9 aylık ama bakalım Allah yardımcımız olsun berbat bisey
mehmel54 yagizinannesiiiiiiiiii benim genelde sol ayağıma vuruyor ama ikisine de vurduğu oluyor 11 aylık kızım var benimde zorlanıyorum elden bir şey gelmiyor
yagizinannesiiiiiiiiii Minnakkk yok mümkün değil bu acıyla egzersiz falan yapamaz insan zaten zor duruyoruz