berosunannesi benim oğlum da ilk doğduğu zamanlar ağlardı kıpkırmızı olurdu altını değişirken üzerini değişirken felan acaba ben mi yanlış yapıyom biir yerinimi acıtıyorum diye düşünüyordum Dr a sorduğumda bebek anne karnında çıplaklığa alıştığı için ağlar demişti ama zamanla alıştı ağlamayı bıraktı çok şükür hatta banyo yaptırırken bile ağlardı