Merhaba hanımlar ben kaç gündür buraya yazıcam diyip yazamiyorum ama bi sorum olucakdı sizlere ben sezeryan yapıştırma doğum yapalı 3 ay 17 gün oldu bu aralar daha çok sıkı giyiniyorum ayağımda surkwli 2 kat corap 1 terlik oluyor oldugu halde dikislerime sanki bicak saplantisi gibi bisey olur gibi oluyor ve kaşınıyor agriyor hafifden ve bu aralar da akıntım ayıpdır sòylemesi turuncu sarı karışık neden oldugunu bilemiyorum sizce neden?