kubrella
Bebeğim doğduğundan beri emzik almıyor. Bende hiç şansa bırakmamak için avent almıştım ama almadı. Şu an 6 aylık. Farklı marka biberonları vs var onlarıda ağzına almıyor. Sonuç olarak almayan bebek almıyor 🤦🏼♀️ bazı zamanlarda zorlandım keşke alsa dediğim zamanlar oldu ama şimdi düşünüyorum birde bıraktırmaya çalışcaktım belki böylesi daha iyi oldu. Emzik yok biberon yok hayatımızda bir bakıma masrafta az, sonuçta emziklerin biberon başlıklarınında belli bir sürede değişmesi gerekiyor. Yani siz bilirsiniz ama almıyorsada zorlamayın derim 💁🏼♀️