Marketlerde karlıdağ var canım onlar güzel tavsiye ederim . Biz eşimin memleketinden alıyoruz 5 kg buzluğa atıyorum baya gidiyor bize ama bitince bende karlıdağ alıyorum hem tuzlusu var hem tuzsuz olanı bebek olmadan önce tuzlusunu alırıdm harika kahvaltıda sıcak ekmeğe simide filan 😋