Buse18062 benim de bebeğim 7 aylık ve bronşit. Doktorum bol bol emzirmemi söyledi biz hem mama hem meme gidiyoduk doğduğundan beri şimdi mamayı yemiyo hasta olduğu için sadece göğüsümü istiyo bol bol sık sık emziriyorum sütüm aZ çok da bi sütüm yok ama hep emziriyorum. Bol bol odasını havalandır nem oranını ayarla. Bitkisel olarak ne yapabiliriz bi fikrim yok zaten hasta olduğu için ek gıdayı da reddediyo şuan sadece emiyo. He bi de ben birinin tavsiyesi üzerine göğüsüne bal sürdüm balgamını çıkarmasına yardımcı oldu. Göğüsüne balı süpürüp kağıt havluyla sardım orayı üstünü giydirdim öyle yatırdım. Deneyebilirsiniz fikir olur