Senaoz21 5 kg sütü aşıp kaynatıyorum . Kaynamaya çıktıktan sonra 8-10 dk kaynatıyorum ve o sorada kepçe ile bol bol havalandırıyorum sütü. Kepçeye sütü doldurup doldurup geri döküyorum bu işlem yoğurdun taş gibi olmasını sağlıyor. Daha sonra tencerenin etrafını sarıp sütü dinlenmeye alıyorum. Süt soğuyor ve parmağımı 7 saniye sonra yakacak kovama gelince mayalama işlemine geçiyorum. 1 kaşık yoğurdu çırpıp içine bir kepçe süt döküp iyice karıştırıyorum. Karışımı sütün içine döküyorum ve bir kere nazikçe karıştırıyorum . Mayalanmaya bırakıyorum ve üstünü süzgeçle örtüyorum toz vs girmesin diye. Yaklaşık 5-6 saat bekliyorum tencereye dokunduğunda soğuğa yakın ılık vaziyete gelmişse dolaba koyuyorum ve ben dolapta en az 18-24 saat dinlendirip öyle açıyorum. Taş gibi oluyor 🙏 hep evde yaparım yoğurdu marketten almayız