KubraurganAlper Arkadaşlaar 4 yašda yeğenim var kreşe giden ve ellerinde kırmızı kırmızı şişlikler oluşmuştu bir kac gün önce sivilce pişik taarzı şimdi yeğenim doktordan geldi ve El Ayak virüsü hastalığı olduğunu söylemiş doktor Suriyelilerden bulaşan Bulaşıcı bir hastalıkms büyükler de de görülüyormuş üstelik okula giden çocuklarınz varsa çok dikkat edinnn 😔
sarem55 KubraurganAlper ay benim yegenimde olmustu. cocuga bakamiyodum . o kadar coktu. uzuluyodum. ellerini yikamak lazim cocugun disardan grlince