Hanımlar sol göğsüm dünden beri çok ağrıyor damar tıkanıklığı vardır diye sıcak kompres yapıyorum ama geçmiyor bi türlü nası gecicek bu şunu yaptım geçti dediğiniz birşey yokmuu sol tarafıma yatamıyorum kullanamıyorum resmen sol tarafı yürürken bile acıyor kızarıklık var göğsümde bi kaç damarlarım çok belli bebeğimi o gögsümden emziriyorum bi kaç defadır durum hala aynı