Daha önce yani bundan iki ay önce asla kitaplarla ilgilenmediğini, dönüp yüzlerine bile bakmadığını anlattığım bir post açmıştım. Orda canım anneler çok güzel tavsiyeler vermişti ve hepsini denedim, pes etmedim her gün teklif ettim şimdi 15 aylık oldu ve kendi okumam için kitaplarını getiriyor. Kendi oyun alanında girip sayfaları çeviriyor ve kendi kendine bir şeyler söylüyor. Çok mutluyum😍
Bu süreçte oğlumun keyifli olduğu saatleri gözlemledim ve mutlaka önce oyun alanına girip onunla oyun oynadım sonra kitapları çıkardım. Abartılı ses tonları ve mimiklerimle onun dikkatini çektim. Bazı yerlere güldürdüm gıdıkladım. Ama şöyle de bir gerçek var ki bunları iki ay önce de yapıyordum. Ama demek ki her bebeğin hazırbulunuşluğu farklı. Bunu da unutmamak lazım. Kitap seven, kitap okuyan çocuklar yetiştirebilmemiz dileğiyle ❤️
