ceylanguller arkadaşlar dogum sebebiyle işten ayrılınca tazminat alabiliyo muyuz acaba 7 yıldır calısıyorum
Seheyas ceylanguller doğum sebebiyle tazminat vermiyorlar eğer anlaşırsanız işsizlik parasını filan alırsınız
Imau ceylanguller doğum sebebi tazminat almayaa hak kazandırmaz. Fakat sizi işten çıkarıldı olarak gösterirler yani siz istifa etmezseniz eğer işsizlik maaşı alırsınız bi süre
Laydaren ceylanguller Tazminat maalesef alamıyorsunuz. Ama istifa değil de çıkarıldı olarak gösterip, haklarında herhangi bir dava açmayacağınıza anlaşmalı olarak karar verdiğinize dair bir sözleşme imzalayın. En azından işsizlik maaşı alırsınız.
sarilokumumm ceylanguller doğum sebebi ile tazminatı çıkış alamazsınız anlaşıp onlar çıktı gösterirse işsizlik alabilirsiniz anlaşamazsanız arada gün boşluğu olmadan istifa edip aynı gün başka bir yere 1 günlük dahi giriş yaptırıp işsizlik kodu ile çıkış yapıp işsizlik alabilirsiniz
ceylanguller Imau bu konuda anlasabilirmiyiz bilemiyorum istifa edersem işsizlik maası alamıyorum degilmi