Sevgili anneler doğum yapalı 3 ay 25 gün oldu. 40ım çıktıktan sonra geçen ayın 3 ünde adet görmüştüm yani 40 dan sonra sadece bir kere adet gördüm bu ay da adetim 7 gün gecikti hiç belirti de yok. Normal doğum sonrası böyle gecikmeler normal mi sizce veya bi kere adet görüp sonra yine aylarca görmeyen oluyormuş doğru mu beni rahatlatın çünkü psikolojim hiç iyi değil