Sahem Doğalgaz yardımı başta kabul edildi sonra devam ediyor simdide tamamlandı fakat ödeme yazmıyor bu konuda bilgisi olan varmı
Nisaask Sahem bizimde aynısı önce kabul edildi. Sonra devam ediyor yazdı şimdi tamamlandı yazıyor. Ve ücret yok
elifinannesi95 Sahem merhaba doğalgaz ödeminizi aldınız mı bende de aynısı yazıyor da tombikdonerkankasiiskender Nisaask
tombikdonerkankasiiskender Benimde aynı bir ay olacak onaylandığı bir haftadır da tamamlandı olarak gözüküyo hala yatan bişey yok arayıp soracak yer de yok ne olacak böyle bilmiyorum
tombikdonerkankasiiskender elifinannesi95 evet aldım tamamlandı yazdıktan bir süre sonra yatırıyolar baya bekledim bende 🤦🏻♀️