gocebebirbayan Melike96 2018 de yazılmıştım 2000 tl ydı + ehliyet almak için yatırdığım parayla 2500 tl. İlk girişte aldım şükür başka ödeme yapmadım.
Nurgr Melike96 ben bugün aradım fiyat sordum 4buçuk bin dediler son 1 kişi boşlukları varmış hemen adımı yazdırdım yoksa zamlı fiyattan yazılacaktım o da 8 bin
NoThing2Lose Melike96 biraz geç kaldınız Aralık ayına kayıt yaparsanız en fazla 6000 ödersiniz Ocak ayında 10 bin civarına çıkacak diyorlar bende 6000 e yazıldım
Ummuscetinkaya Slmnese hayır yani bir de sınav ücreti ayrı, direksiyon ücreti ayrı. Bari hepsini bir arada al sadece 8 günlük eğitim için 7 bin TL yazık günah
Slmnese Ummuscetinkaya tabi yazık yani o paraya. Her şeyin pahalılaşması birçok insanın ekmeğine yağ sürdü bundan istifada her şeye zam yapıyorlar Ki geçememe ihtimalin çok yüksek yani yine harç parası veriyorsun üstüne Hocalarda iyi hoş ama sadece sınava yönelik eğitim veriyorlar öyle günlük hayatta kullanılabilecek gibi değil yani.
Ummuscetinkaya Slmnese evet gerçekten öyle hatta en ufak şeyden bırakıyorlar. Tecrübeyle öğreniyorsun zaten kullanmayı. Günlük hayatta öncelik, mesafe hiç birini göremezsin. Sen uygulamaya kalkınca bi ton korna laf yersin
Ummuscetinkaya Slmnese ben bir iki ay öncesinden beri yazılmaya çalışıyorum anca Ocak sınıfında boşluk bulabildik onda da yeni fiyattan yazıldım. Hem konum olarak hemde eğitim olarak iyi bir yer var orayı tercih ettim