Deniz-frnc ben 1 çay bardağına 1 çay kaşığı kadar çörek otu atıyorum 1 2 dakika kaynatıyorum süzüyorum biraz sogutup içiyorum gün boyu tekrarlayıp sürekli içiyorum. Bebegimede 3 4 çay kaşığı veriyorum gün içinde onada sürekli veriyorum kemiğini güclendiriyormus bide gaz sancısını hafifletiyor. Bana faydası oldu inşallah sizlerede faydası olur 🤲🤲🤲 ben bide kuru incir, ceviz de yiyorum bunlarda süt artırıyor. Ama çörek otu içeli sütüm kıyafetine buluşmaya başladı