akbassrabia doğum boyuna göre boyu gayet güzel 1 yaşında 68cm olsa yetiyor ki geçecek gibi duruyor, bir çok dra gittim boy için büyümesi güzel olan hiç bir çocuğa 2-3 yaşından önce kısa da uzun da denemez dedi hemen hemen hepsi,bu döneme kadar büyüme oranı önemli dedi. Şöyle de bir örnek vereyim ben ablamdan uzun doğmuşum 1 yaşında ben 80cm ablam 75miş şu an ben 1.65 ablam 1.70🤦🏼♀️