Rukenan56 Oğlum 3,5 aylık çok huzursuz geceleri uyumuyor artık gündüz uykuları zaten 10 dakika. Sizdede oldu mu böyle lütfen benimle paylaşabilir misiniz çok yoruluyorum tükendim resmen bir haftadır böyle
Dlshnn3 Rukenan56 bende de vardı ama alerjiymiş tabi mamasını falan değiştirince normale döndü illaki bir sorunu vardır
Rukenan56 Eylulunannesi55 bir haftadır böyle ya sütümde sanki azalmış zaten biberon reddi var mama hiçbirşekilde kabul etmiyor sütüm az olduğu in sürekli emziriyorum çişli bez sayısını nasıl hesaplandığında bilmiyorum dolu dolu olmadı hiçbir zaman bezi ve bez sayısı 4 ü geçmedi hiçbir zaman ama kilo alımı 2 haftada 450 gram o yüzden beze takılmıyorum hiç ve atak haftasıysa eğer ne zaman biter bu atak haftası 😞 eskiden mışıl mışıl uyurdu gece 2 defa tek uyanırdı oda emer tekrar uyurdu
Eylulunannesi55 Rukenan56 internetten hesaplanıyor sanırım.çok uzun sürmezse bezin üstündeki sarı çizginin ful maviye geçmesini bekliyorum ben hergün tam hesaplamıyorum geceleri uykusu açılmaması için bezini almıyorum. Gece uyandırmıyorım o hafif aglayınca direk emziriyprum uyandırmadan mama konusunda da gogsunuz ve biberon arasına ince hortum gibi seylerden koyabilirsiniz sutunuz az ise. Bende dogru bildiğimi yazıyorum yanlışsa affola. Benim kızım da 3 ay 3 günlük 2 gğndue falan sebebsiz cırlıyor normal gulerek uyanırdı önceden suan ağlayarak cırlayarak oluyor gündüz uykuları alana kadar susmuyor uykuya dalma sında sorun varsa kanguruyla uyutabilirsimiz gerci gereksiz pahalı bence benim komsum vermişti bugun ev işi yapmam gerekiyordu kucaktan inmeyinxe kanguruya bagladım ev içinde kısa yürüyüsle uyuya kaldı. Gerci yine yarım saat sonra uyandı ama en azından bu da çözümdür
Rukenan56 Eylulunannesi55 Eds sistemini e bebekten sipariş ettim o hortum varsa hazır şekilde aldım kabul etmedi kaşık biberon aldım kabul etmedi enjektör kadeh hiç birşey almıyor meme dışında kanguruda annemler hediye getirmişti birtane sonra bende birtane ben aldım trendyoldan evet çok pahalılar ama sıkıntı yok aldım vala yeterki dursun ama kanguru sevmiyor hiçbirşekilde kabul etmiyor onuda 😞
Rukenan56 Eylulunannesi55 allah bağışlasın aynı yaştalar ☺️ Ya sizinkide huzursuz mu çok bide benimkinin gaz problemi yoktu 3 ay olunca gazlı bir bebek oldu sürekli ıkınıyor anlamadım geçmesi gerekirken arttı
Eylulunannesi55 Rukenan56 bizim ilk iki ay çok şiddetli gaz vardı nazar değmesin su sıralar iyiydik iki güne kadar