Biz özel günlerde birbirimizi özel bi yere yemeğe götürüyoruz. Hediye ya da sürpriz derdimiz olmuyor, sadece gideceğimiz yer sürpriz oluyor. Onun doğum gününde ben benim doğum günümde o. Diğer günleri kutlamıyoruz (ki zaten evlilik yıldönümümüz eşimin doğum gününden 2 gün sonra😀 )